Trapped in the toilet..

2011-02-22 @ 17:36:03
Min dag startade fin fint.

Jag gick på toa som vanligt..

Och lyckades låsa in mig, i 5 timmar ( Ja 5 Timmar )

Ja du, vad gör man då..

Jo efter att man gått igenom sin morgon rutin extra lååångsamt, så hittade jag mitt gamla guld pulver..

Såå jag täkte hela ansiktet i guld målade eyeliner och kammade mig som en egyptisk prinsessa..

Sen blev det kallt, då blev jag riktigt kreativ och gjorde ärmar och strumpor av toa papper.

Tröttnade på frisyren och gjorde prinsess Leia istället..

Detta är jag inte stolt över men jag läste oxå 3 Dam, 1 Hänt extra och 1 Plantagen tidning ( Som by the way ej är mina ) samtidigt som jag hörde min mobil ringa om och om igen..

Och jag bara hoppades på att någon skulle känna av att jag satt inlåst på min toa, och kom och räddade mig..

Till slut kom Peter hem och fick upp dörren efter mycket krångel..

Det va dock lite pinsamt, för där stod jag med toa papper ärmar och strumpor, guldfärgad med prinsess Leia frisyr och bara ett linne på mig..

Så jag vill bara säga en sak till..

Lås ALDRIG toa dörren om du e själv..

Eller ta åtminstonde med mobilen in!!!


Kommentarer

Postat av: Kathy

Hahahhahaha Jag döööör!!!!!! Precis som när du var liten, fast då låste du in dig frivilligt!

2011-02-22 @ 17:42:08
URL: http://kathysantos.blogg.se/

Postat av: Debbie

Det har ar anledningen till vf jag saknar dig saaa mycket... :((

2011-03-01 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Dinky -

Trapped in the toilet..

Min dag startade fin fint.

Jag gick på toa som vanligt..

Och lyckades låsa in mig, i 5 timmar ( Ja 5 Timmar )

Ja du, vad gör man då..

Jo efter att man gått igenom sin morgon rutin extra lååångsamt, så hittade jag mitt gamla guld pulver..

Såå jag täkte hela ansiktet i guld målade eyeliner och kammade mig som en egyptisk prinsessa..

Sen blev det kallt, då blev jag riktigt kreativ och gjorde ärmar och strumpor av toa papper.

Tröttnade på frisyren och gjorde prinsess Leia istället..

Detta är jag inte stolt över men jag läste oxå 3 Dam, 1 Hänt extra och 1 Plantagen tidning ( Som by the way ej är mina ) samtidigt som jag hörde min mobil ringa om och om igen..

Och jag bara hoppades på att någon skulle känna av att jag satt inlåst på min toa, och kom och räddade mig..

Till slut kom Peter hem och fick upp dörren efter mycket krångel..

Det va dock lite pinsamt, för där stod jag med toa papper ärmar och strumpor, guldfärgad med prinsess Leia frisyr och bara ett linne på mig..

Så jag vill bara säga en sak till..

Lås ALDRIG toa dörren om du e själv..

Eller ta åtminstonde med mobilen in!!!


Kommentarer
Postat av: Kathy

Hahahhahaha Jag döööör!!!!!! Precis som när du var liten, fast då låste du in dig frivilligt!

2011-02-22 @ 17:42:08
URL: http://kathysantos.blogg.se/
Postat av: Debbie

Det har ar anledningen till vf jag saknar dig saaa mycket... :((

2011-03-01 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0